Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Η "ρωσική" επιταγή για τους άπορους στέλνει στην φυλακή τον Εφραίμ;


Μια επιταγή πολλών εκατομμυρίων ευρώ την οποία παρέδωσε ο ηγούμενος Εφραίμ στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο προκειμένου να διατεθεί το ποσό στο συσσίτιο των απόρων και στην στέγασή τους στους κοιτώνες της Εκκλησίας, πιθανόν να βρίσκεται πίσω από το άνοιγμα της υπόθεσης του Βατοπεδίου κα την προφυλάκιση του ηγούμενου, πέρα βέβαια από τις συνήθεις πολιτικές σκοπιμότητες.  

Το ποσό προήλθε από τις εθελοντικές οικονομικές προσφορές των 3.000.000 Ρώσων πιστών στον προσκύνημα της Αγίας Ζώνης, κατά την περιοδεία του ηγούμενου Εφραίμ στη Ρωσία, όπου είχε γίνει δεκτός με τιμές αρχηγού κράτους.
Κύκλοι, λοιπόν του ηγούμενου, θεωρούν ότι η κίνηση αυτή εντοπίστηκε από κέντρα που θέλουν την διάρρηξη των σχέσεων της ελληνικής Εκκλησίας από το αδελφό Πατριαρχείο της Μόσχας, αλλά και την απομείωση της, ισχυρότατης πλέον, επιρροής της Μόσχας από το Άγιο Όρος και έβγαλαν την υπόθεση από το αρχείο. 


Μια υπόθεση για την οποία έχουν απαλλαγεί ΟΛΟΙ οι πολιτικοί που υποτίθεται ότι εμπλέκονταν σε αυτή. Και το ερώτημα είναι αν έχουν απαλλαγεί οι πολιτικοί (ΠΑΣΟΚ και ΝΔ) που έβαλαν την υπογραφή για την ανταλλαγή των ακινήτων, πως συνελήφθη ο ηγούμενος ο οποίος απλώς προσέφερε το ένα μέρος των ακινήτων για την ανταλλαγή (υπάρχουν τρεις γνωμοδοτήσεις ειδικών οίκων αποτίμησης που αποκαλύπτουν ότι δεν ζημιώθηκε το δημόσιο από την ανταλλαγή);


Αλλά εν προκειμένω δεν αφορά η υπόθεση το αν είναι ένοχος ή όχι ο Εφραίμ. Αφορά το αν είναι ύποπτος φυγής ή τέλεσης νέων αδικημάτων. Ύποπτος φυγής από την χώρα ο ηγούμενος ενός μοναστηριού, είναι λιγάκι … δύσκολο να είναι, αφού όλα αυτά τα χρόνια θα μπορούσε να είχε ταξιδέψει στον … πλανήτη Άρη, όχι απλώς εκτός Ελλάδος, αν ήθελε να φύγει.
Ύποπτος τέλεσης νέου αδικήματος, επίσης λιγάκι δύσκολο: Δέχθηκε δηλαδή το δικαστικό συμβούλιο, ότι θα μπορούσε να στήσει νέα υπόθεση ανταλλαγής ακινήτων με τις υπογραφές των υπουργών της κυβέρνησης;
Εν πάση περιπτώσει το θέμα έχει δημιουργήσει διπλωματικό σάλο με την Ρωσία το Σάββατο να επιτίθεται κατά της «ελληνικής διοίκησης» του Αγίου Όρους (προσέξτε την ορολογία: Η Μόσχα για πρώτη φορά δημοσίως τονίζει το αυτοδιοίκητο του Αγίου Όρους…) και χθες το βράδυ επανήλθε  με δηλώσεις στο ρωσικό πρακτορείο Interfax ο αρμόδιος για τις διορθόδοξες σχέσεις πρωθιερέας, Ιγκόρ Γιάκιμτσουκ λέγοντας :
«Πρόκειται για πρωτοφανές συμβάν και είναι φυσικό που ανησυχούμε. Ακόμη και αν υποθέσουμε ότι ο γέροντας Εφραίμ είναι για κάτι ένοχος, η σύλληψη του καθηγουμένου ενός μοναστηριού, ενός μοναχού, αποτελεί υπερβολικό μέτρο.
Είναι δύσκολο να κρίνει κανείς εάν υπάρχει βασιμότητα στην απόφαση της σύλληψης, γιατί γι' αυτό χρειάζεται καλή γνώση τόσο της ελληνικής νομοθεσίας όσο και των στοιχείων της υπόθεσης, όμως και μόνο το γεγονός της σύλληψης του γέροντος Εφραίμ, πολύ περισσότερο, που σήμερα εορτάζονται στην Ελλάδα τα Χριστούγεννα, προκαλεί μεγάλα ερωτήματα. Σε πολλούς πιστούς στην Ελλάδα αυτό θα χαλάσει τη γιορτή.
Προκαλεί απορία γιατί η νέα έξαρση αυτής της υπόθεσης άρχισε αμέσως μετά τη θριαμβευτική επιστροφή του πατέρα Εφραίμ με την Αγία Ζώνη από τη Ρωσία. Μπορεί», πρόσθεσε, να είναι μια τυχαία σύμπτωση, όμως πολλοί άνθρωποι βλέπουν εδώ κάποια σχέση, κάποιο πολιτικό παρασκήνιο».
Το Σάββατο, με ανακοίνωσή του, διαμαρτυρήθηκε έντονα για την κράτηση Εφραίμ το Ίδρυμα του Αποστόλου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου, το οποίο είχε την πρωτοβουλία της πρόσκλησης του ηγουμένου στη Ρωσία.
Με πρωτοβουλία, δε, του αντιπροέδρου του Ιδρύματος του Αγίου Ανδρέα, Μιχαήλ Γιάκουσεφ, δημιουργήθηκε στο Facebook σελίδα υποστήριξης του κ. Εφραίμ, στην οποία καλούνται να υπογράψουν και να αφήσουν τα σχόλιά τους οι Ρώσοι πιστοί.
Στις 4 το απόγευμα σήμερα, εκπνέει η προθεσμία εκτέλεσης του εντάλματος σύλληψής του, ενώ ο διευθυντής του Κέντρου Υγείας Καρυών, Κ. Δακουσλής, ο οποίος τον εξέτασε, έχει αναφέρει ότι ο ηγούμενος πιθανόν να μπορεί να μετακινηθεί, εκτός απροόπτου.


defencenet.gr 

Πατριαρχείο Μόσχας:"Θέλουμε μια έντιμη μη πολιτική δίκη"


Ανοιχτά πλέον η ρωσική υπερδύναμη παίρνει θέση με κάθε τρόπο και μέσο ενάντια σε αυτό που συμβαίνει στον ηγούμενο Εφραίμ. Μάλιστα στέλνεται και σαφές μύνημα στην ελληνική δικαιοσύνη για μια έντιμη δίκη χωρίς κανενός είδους διαπλοκή.
Μιλώντας στο δορυφορικό δίκτυο "Βέστι" ο διευθυντής της υπηρεσίας Τύπου του Πατριαρχείου Μόσχας πρωθιερέας Βλαντίμιρ Βιγκιλιάνσκι, χαρακτήρισε τον ηγούμενο «μια από τις προσωπικότητες της Ορθοδοξίας στον πλανήτη με το μεγαλύτερο κύρος».

Σημείωσε, ότι ο ηγούμενος αντιμετωπίζεται στη Ρωσία με σεβασμό και τιμή, και ότι η γνώμη αυτή διαμορφώνεται «από όσα οι άνθρωποι βλέπουν με τα μάτια τους -και αυτό αφορά και στην ποιμαντική και ιεραποστολική δραστηριότητά του- και στο πώς διατηρεί το μοναστήρι, ποιοι κανονισμοί υπάρχουν εκεί, τι είδους μοναχοί, πώς διεξάγονται οι λειτουργίες».



Εξέφρασε δε την ελπίδα, ότι το δικαστήριο θα είναι δίκαιο, έντιμο δικαστήριο, ότι εκεί δεν θα υπάρχει πολιτική ή αντιχριστιανική διαπλοκή, αλλά μοναδικός στόχος θα είναι να μάθουμε την αλήθεια».
Σε πολλές ρωσικές ιστοσελίδες με ορθόδοξο εκκλησιαστικό περιεχόμενο και κοινωνικής δικτύωσης έχει ξεκινήσει συγκέντρωση υπογραφών κατά της σύλληψης του αρχιμανδρίτη Εφραίμ, ενώ συνεχής είναι η ειδησεογραφική κάλυψη από την Ελλάδα για το θέμα με κεντρικά πρακτορεία ειδήσεων και ΜΜΕ της χώρας να αναφέρονται ακόμη και πολλές φορές την ημέρα στην εξέλιξη της υπόθεσης.

Το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων ΡΙΑ-Νόβοστι χαρακτήρισε τον ηγούμενο Εφραίμ "επιφανή παράγοντα της ορθόδοξης Εκκλησίας, γνωστό κήρυκα και έναν από τους πρωταγωνιστές της γενικής ανοικοδόμησης του μοναστηριού του τις τελευταίες δύο δεκαετίες".

Όπως καταλαβαίνουμε η υπόθεση του Βατοπαιδίου ήταν θεμελιώδους σημασίας για κάποια αλλότρια εξωθεσμικά κέντρα αφού ουσιαστικά "έριξε" τον πρώην πρωθυπουργό κ.Καραμανλή και ταυτόχρονα χτυπούσε ένα κομμάτι της Εκκλησίας με φιλορωσσικό προσανατολισμό.
Ας σκεφθούμε ποιοί κερδίζουν από την υπόθεση αυτή (και ποιοι κέρδισαν) και θα προκύψουν χρήσιμα συμπεράσματα.

Ο Εφραίμ ο Βατοπαιδινός φιλοξενείσε και ταϊσε αυτούς που πήγαν να τον συλλάβουν !!


Είναι γνωστό πως αρκετοί αστυνομικοί βρίσκοταν στο Βατοπαίδι εδώ και 3 μέρες, προκειμένου να…φρουρήσουν τη Μονή και τον Ηγούμενό της, για να μην το…σκάσει.

Το ερώτημα είναι, πού εμεναν και τι έτρωγαμ όλοι αυτοί;
Στην πρώτη ερώτηση, η απάντηση είναι πως υπάρχει συγκεκριμένο οίκημα της Αστυνομίας που βρίσκεται στον Αρσανά (λιμάνι) της Μονής (για όσους, καλόπιστους και μη, αναρωτιούνται πώς γίνεται αυτό, ας έχουν υπόψη τους πως το συγκεκριμένο Μοναστήρι έχει οργανωμένο μικρό λιμάνι εδώ και αιώνες, οπότε η Αστυνομία πάντα είχε το δικό της χώρο).

Στο δεύτερο ερώτημα όμως, “τι τρώνε”, η απάντηση θα εκπλήξει πολλούς και ιδιαίτερα τους λυσσασμένους διώκτες της Μονής: ΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!
Ναι, καλά διαβάσατε: Οι Μοναχοί ταίζουν, τσάμπα μάλιστα, εκείνους που ήρθαν για να συλλάβουν τον Γέροντά τους!!!

Επειδή κάποιοι “παντογνώστες” και “υπερκριτές των πάντων”, θα προσπαθήσουν να υποβαθμίσουν το θέμα, τους ρωτάμε ευθέως: Εσείς θα δίνατε έστω ένα ποτήρι νερό σ’εκείνους που ήρθαν να σας συλλάβουν; ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
Υπενθυμίζουμε πως η Μονή δεν έχει καμία τυπική ή νομική υποχρέωση να το κάνει αυτό. Έχει όμως υποχρέωση που απορρέει από την χριστιανική αγάπη και την πατροπαράδοτη Αγιορείτικη φιλοξενία!

Πηγαίντε λοιπόν, τηλεκατευθυνόμενα δημοσιογραφάκια κι εσείς να μείνετε έστω έξω από τη Μονή, έστω για να την υβρίσετε ελεεινά: Θα δώσουνοι οι μοναχοί και σ’εσάς ένα πιάτο φαί και θα φροντίσουν να αισθανθείτε άνετα, ώστε να επιτελέσετε το “έργο” σας!

Στη φωτογραφία: Άποψη της Τράπεζας της Ι.Μ Βατοπαιδίου.

Η Μόσχα εγκαλεί την Αθήνα για την προφυλάκιση του π. Εφραίμ. Διαδηλώσεις Ρώσων στην Ελληνική πρεσβεία. Ὁ Γέροντας στή φυλακή.

undefined
Επίσημη δήλωση εξέδωσε σήμερα το Υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσικής Ομοσπονδίας, μέσω του επισήμου εκπροσώπου του κ. Α. Λουκάσεβιτς.
Υπουργείο Εξωτερικών Ρωσικής Ομοσπονδίας:

Τον τελευταίο καιρό πολλοί στη Ρωσία ανησυχούν σχετικά με τις πληροφορίες από την Ελλάδα για την τύχη του ηγουμένου της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου στο Άγιον Όρος, του Αρχιμανδρίτη Εφραίμ.
Όπως είναι γνωστό, ο αρχιμανδρίτης Εφραίμ πρόσφατα επισκέφτηκε τη χώρα μας ως μέλος μιας αντιπροσωπείας αγιορείτων μοναχών.
Συνόδευαν την κιβωτό με την Αγία Ζώνη της Παναγίας, η οποία διατηρείται στη Μονή Βατοπαιδίου.
Η περιφορά της Αγίας Ζώνης διοργανώθηκε από το Ίδρυμα του Αγίου αποστόλου Ανδρέα του Πρωτοκλήτου.
Ένα από τα σημαντικότερα κειμήλια της Ορθοδοξίας για πρώτη φορά επισκέφτηκε τη Ρωσία.
Κατά τη διάρκεια της 40μερης περιφοράς της Αγίας Ζώνης σε πολλές ρωσικές πόλεις εκατομμύρια ορθοδόξων πιστών μπόρεσαν να προσκυνήσουν το ιερό κειμήλιο, το οποίο μόνο κατ’ εξαίρεση μπορεί να φύγει προσωρινά από το Άγιον Όρος.
Είναι κατανοητό ότι πολλοί Ρώσοι αισθάνονται βαθιά ευγνωμοσύνη στην Ιερά Σύναξη του Αγίου Όρους, στους αδελφούς της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου και στον Καθηγούμενό τους για τη δυνατότητα να ασπαστούν το κειμήλιο αυτό.
Όσον αφορά στην πρόσφατη έκδοση από το ελληνικό δικαστήριο απόφασής σύλληψης του Ηγουμένου Εφραίμ, γνωρίζουμε, ότι στην Ελλάδα συνεχίζεται μια μεγάλης κλίμακας έρευνα, η οποία άρχισε το 2008 για τις συναλλαγές ακινήτων μεταξύ της Μονής Βατοπαιδίου και του Ελληνικού Δημοσίου το 2007.
Παρ’ όλα αυτά, λαμβάνοντας υπόψη τη δηλωμένη από τον αρχιμανδρίτη Εφραίμ προθυμία να συνεργαστεί με τις ανακριτικές αρχές και την κατάσταση της υγείας του, μας προκαλεί βαθιά ανησυχία η απόφαση αυτή των ελληνικών δικαστικών αρχών να τεθεί υπό κράτηση μέχρι τη δίκη, η οποία δεν υπολογίζει τις αποφάσεις και τις συστάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=10401:ypex-rosias-gia-efraim&catid=34:2009-12-18-08-37-58
 Διαδηλώσεις Ρώσων στην Ελληνική πρεσβεία
Εν τω μεταξύ, την ελπίδα ότι “ η σύλληψη του αρχιμανδρίτη Εφραίμ δεν έχει πολιτικά κίνητρα”, και ότι η ανακριτική διδικασία θα είναι “ αντικειμενική” εξέφρασε ο γραμματέας διορθόδοξων σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας, πρωθιερέας Ίγκορ Γιακιμτσούκ.
Όπως είπε ο αρμόδιος εκπρόσωπος της ρωσικής Εκκλησίας, στην κοινή γνώμη της Ρωσίας “ δεν είναι σαφές ποια είναι η ουσία των κατηγοριών, που αποδίδονται στον αρχιμανδρίτη Εφραίμ, η ανάκριση για την υπόθεση αυτή διεξήχθη επί πολλά χρόνια και εκείνος ήδη μία φορά δικαιώθηκε”.
“ Θα θέλαμε να ελπίζουμε στην αντικειμενικότητα της ανάκρισης και στο ότι δεν σχετίζεται με τον πολιτικό παράγοντα”, είπε ο κ. Γιακιμτσούκ, εκτιμώντας ότι “ η όξυνση της κατάστασης συνέβη την ημέρα της επιστροφής του ηγούμενου της Μονής Βατοπεδίου από τη Ρωσία (…) μπορεί να πρόκειται για απλή σύμπτωση, όμως το γεγονός δεν μπορεί να μην προκαλεί ερωτήματα”.
Σύμφωνα με τον κ. Γιακιμτσούκ, “ στο Πατριαρχείο Μόσχας αντιμετωπίζουν τον αρχιμανδρίτη Εφραίμ με συμπάθεια και σεβασμό“ , ως «επιφανή παράγοντα της ορθόδοξης Εκκλησίας και καθηγούμενο μιας από τις μονές του Άθου με τη μέγιστη επιρροή”.
Μιλώντας στο πρακτορείο “ Ιντερφάξ – Ρελίγκια”, ο Γεβγκένι Νικίφοροφ, πρόεδρος μιας από τις γνωστότερες ορθόδοξες οργανώσεις της Ρωσίας ανακοίνωσε ότι “ οι ορθόδοξες κοινωνικές οργανώσεις της Μόσχας θα διοργανώσουν εκδηλώσεις διαμαρτυρίας στην Πρεσβεία της Ελλάδας”.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63595784 http://anavaseis.blogspot.com/2011/12/blog-post_7189.html?utm_source=BP_recent

Στoν Κορυδαλλό ο ηγούμενος Εφραίμ

undefined

ΑΙΣΧΟΣ ΣΕ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Στις φυλακές Κορυδαλλού μεταφέρθηκε λίγο μετά τις 10 το πρωί ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου, Εφραίμ.
Θα παραμείνει εκεί προσωρινά κρατούμενος για την υπόθεση των ανταλλαγών της μονής Βατοπαιδίου,
Η άφιξή του έγινε δεκτή με επευφημίες από τους υποστηρικτές του που είχαν συγκεντρωθεί έξω από την κεντρική πύλη των φυλακών.
Ο ηγούμενος Εφραίμ διανυκτέρευσε το βράδυ της Τρίτης στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής, μετά την εμφάνισή του ενώπιον του Εισαγγελέα Εφετών.
Στη Λευκωσία στις 7 απόψε θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση συμπαράστασης έξω από την ελληνική πρεσβεία.
http://www.sigmalive.com/news/greece/451024
http://anavaseis.blogspot.com/2011/12/o.html

ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΡΩΣΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΕΦΡΑΙΜ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ ΥΙΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΕΝΗΣ. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΡΩΣΙΑΣ – ΔΥΣΕΩΣ ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ

Πρωτοφανς ντίδραση τς Μόσχας κατ τς “λληνικς διοικήσεως”
.              Ἡ πρώτη “ ἀπότομη” ἀντίδραση τῆς Μόσχας στὰ συμβαίνοντα τὰ τελευταῖα δύο χρόνια στὴν χώρα, ἦρθε μὲ ἀφορμὴ τὴν προφυλάκιση τοῦ ἡγουμένου τῆς Μονῆς Βατοπεδίου Ἐφραίμ, ὁ ὁποῖος πρόσφατα ἔγινε δεκτὸς μὲ τιμὲς ἀρχηγοῦ κράτους στὴν Ρωσία καὶ περιόδευσε σὲ ὁλόκληρη τὴν χώρα προκαλώντας “ πυρετὸ ὀρθοδοξίας” ἀπ᾽ ὅπου καὶ ἂν περνοῦσε.
.              Ἡ ἀντίδραση ἦρθε ἀπὸ τὸ πανίσχυρο “ Ἵδρυμα τοῦ Ἀποστόλου Ἀνδρέα τοῦ Πρωτοκλήτου”, τὸ ὁποῖο ἐξέφρασε τὴν «βαθιὰ ἀνησυχία» του σχετικὰ μὲ τὴν προφυλάκιση, μὲ ἀποψινὴ ἀνακοίνωση, ἀλλὰ προχώρησε καὶ ἀκόμα περισσότερο μὲ μία παρέμβαση ποὺ μπορεῖ δείχνει ὅτι ἡ Μόσχα εἶναι ἀποφασισμένη ἐφεξῆς νὰ λέει «τὰ σύκα, σύκα καὶ τὴν σκάφη, σκάφη»: χαρακτήρισε τὸ γεγονὸς «ἀνεπίτρεπτη πολιτικοποίηση μιᾶς δικαστικῆς ἀποφάσεως».
.              Τὸ Ἵδρυμα- ποὺ εἶναι ἐξαιρετικὰ ἰσχυρὸ στὴν Μόσχα, μὲ μεγάλη ἐπιρροὴ στὸ Κρεμλίνο καὶ θεωρεῖται ὅτι ἐκφράζει προσωπικὰ τὸν Ρῶσο πρωθυπουργὸ Β. Πούτιν, ἀσκώντας κατ᾽ αὐτὸ τὸν τρόπο μεγάλη ἐπιρροὴ στὰ ἐκκλησιαστικὰ καὶ ἰδεολογικὰ πράγματα τῆς μετασοβιετικῆς Ρωσίας – ἀναφέρει στὴν ἀνακοίνωση-κεραυνὸ ὅτι «παρόμοιες δικαστικς ποφάσεις μπορον ν ξηγηθον μόνο π τς πολιτικς δεσμεύσεις ρισμένων κύκλων τς λληνικς διοίκησης, ο ποοι πιθυμον κατατν τν τρόπο ν πιδείξουν στὴν Δύση τν τοιμότητά τους ν προχωρήσουν στν ρνηση τν ρχν ργάνωσης τς πνευματικς ζως, πο χουν κατοχυρωθε στ λληνικ Σύνταγμα».
.              Ἡ ἀνακοίνωση εἶναι σαφὲς ὅτι ἀναφέρεται στὴν πολιτικὴ ἐκχώρησης τῶν πάντων στὰ δυτικὰ κέντρα καὶ τῆς πλήρους ἐξάρτησης “ ὁρισμένων κύκλων τῆς ἑλληνικῆς διοίκησης”  νὰ προχωρήσουν σὲ “ συνταγματικὲς ἐκπτώσεις” γιὰ νὰ ἐξυπηρετήσουν δυτικοὺς κύκλους.
.              Τὸ ρωσικὸ Ἵδρυμα ἀπευθύνεται στὴν Ἱερὰ Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τὸν Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο, στοὺς προκαθημένους ὅλων τῶν κατὰ τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, καθὼς καὶ ὅλους τοὺς ὀρθοδόξους, ζητώντας τους νὰ ὑπερασπιστοῦν τὸν ἡγούμενο Ἐφραίμ, «ὁ ὁποῖος ὑφίσταται διώξεις δυσανάλογες» τῆς δικαστικῆς διαδικασίας.
.              Ἀναφέρεται ἐπίσης στὸ γεγονὸς ὅτι αὐτὲς ἀκολούθησαν ἀμέσως μετὰ τὴν ἐπιστροφὴ τοῦ ἡγουμένου Ἐφραὶμ ἀπὸ τὴν Ρωσία, ὅπου εἶχε συνοδεύσει τὴν Τιμία Ζώνη, ἡ ὁποία μεταφέρθηκε γιὰ πρώτη φορὰ στὴν Ρωσία, ἔπειτα ἀπὸ πρωτοβουλία τοῦ Ἱδρύματος τοῦ Ἀποστόλου Ἀνδρέου καὶ τὴν προσκύνησαν περισσότεροι ἀπὸ τρία ἑκατομμύρια Ρῶσοι πιστοί.
.              Στὴ σχετικὴ ἀνακοίνωση, καλεῖται ἡ ἑλληνικὴ κυβέρνηση καὶ οἱ ἑλληνικὲς Ἀρχὲς νὰ ἐγγυηθοῦν «ἀντικειμενική, ἀπροκατάληπτη, ἔντιμη καὶ δημοκρατικὴ δίκη», ζητώντας νὰ γίνουν σεβαστοὶ καὶ οἱ ἀνθρωπιστικοὶ λόγοι τῆς κλονισμένης ὑγείας τοῦ ἡγουμένου Ἐφραίμ.
.              Τ παραπάνω εναι πρωτοφαν καὶ δείχνουν ὅτι ἐξ ἀφορμῆς τῆς προφυλακίσεως τοῦ ἡγουμένου Ἐφραίμ ἔρχεται στὴν ἐπιφάνεια μιὰ τεράστια γεωστρατηγικὴ σύγκρουση, ἐπὶ ἑλληνικοῦ ἐδάφους, μεταξὺ τῆς Ρωσίας καὶ Δύσης. Ἡ ἐπάνοδος τοῦ Β. Πούτιν στὴν ἐξουσία θὰ ἀλλάξει πολλὰ καὶ αὐτὸ ἄρχισε ἤδη νὰ φαίνεται…
ΠΗΓΗ: Τμῆμα εἰδήσεων defencenet.gr

Γιατί σταυρώνουν τούς ἀθώους;

            Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΩΓΜΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ Π. ΕΦΡΑΙΜ
«Οἱ ἀμόρφωτοι (πνευματικά) καί ἰδιῶτες (χαμηλῆς νοημοσύνης) θεωροῦν γελοῖο πρᾶγμα τούς λόγους»  διδάσκει ὁ Μέγας Ἀντώνιος  «καί δέν θέλουν νά τούς ἀκοῦνε διότι ἐλέγχεται ἡ ἀμορφωσιά τους καί θέλουν ὅλους νά εἶναι ὅμοιοι μέ αὐτούς. Κατά τόν ἴδιο τρόπο καί οἱ ἀκόλαστοι ὡς πρός τόν βίο καί τούς τρόπους, προσπαθοῦν νά καταστήσουν ὅλους χειρότερους ἀπό τούς ἑαυτούς των, νομίζοντας ὅτι λόγῳ τοῦ πλήθους τῶν κακῶν (ὅλων τῶν ἄλλων) θά ἐπιτύχουν τό ἀκατηγόρητο γιά τούς ἑαυτούς των.
Χάνεται καί θολώνει ἡ ἄτονη ψυχή ἀπό τήν κακία ἡ ὁποία ἔχει μέσα της ἀσωτεία, ὑπερηφάνια, ἀπληστία, ὀργή, προπέτεια, λύσσα, φόνο, ὀδυρμό, φθόνο, πλεονεξία, ἁρπαγή, πόνο, ψεῦδος, ἡδονή, ὀκνηρία, λύπη, δειλία, νόσο, μῖσος, μέμψη, ἀδυναμία, πλάνη, ἄγνοια, ἀπάτη, λήθη Θεοῦ. Μέ αὐτά καί τά ὅμοια μέ αὐτά τιμωρεῖται ἡ ἄθλια ψυχή πού χωρίζει τόν ἑαυτό της ἀπό τόν Θεό»[1].
Πῶς ἑρμηνεύεται ἡ προσπάθεια τῶν κακῶν νά παρασύρουν καί ὅλους τούς ἄλλους στήν κακία τους; Εἶναι γνωστός ὁ μύθος μέ τήν ἀλεποῦ καί τήν κομμένη οὐρά της.
-Γιατί βάλθηκε νά πείσει καί ὅλες τίς ἄλλες ἀλεποῦδες νά γίνουν σάν κι αὐτήν;.
-Πολύ ἁπλά: Γιά νά μήν τήν κατηγορεῖ κανένας. Γιατί ὅταν κάποιος κάνει κάτι ἄτοπο δημόσια (ὁλοφάνερο στούς πολλούς) ποτέ δέν θά κατηγορήσει κάποιον ἄλλο γιά τό ἴδιο πρᾶγμα. Ἄν τό κάνει θ’ ἀκούσει τό δίκαιο ἐρώτημα: «ἀφοῦ δέν εἶναι σωστό ἐσύ γιατί τό κάνεις;» . Νά γιατί προσπαθοῦν νά παρασύρουν τούς πάντες στήν κακία τους…Γιά νά μήν ἔχουν κανένα νά τούς κατηγορήσει.
Ὑπάρχουν ὅμως, δυστυχῶς γι’ αὐτούς, κάποιοι πού δέν ὑποκύπτουν. Δέν μετέχουν στήν κακία τους. Δέν κάνουν τά ἴδια καί μάλιστα κάνουν τά ἀντίθετα, κάνουν αὐτά πού ἀρέσουν στόν Θεό.
Αὐτοί οἱ δίκαιοι «βαρεῖς εἰσίν καί βλεπόμενοι»[2]. Δηλαδή καί μόνο πού τούς βλέπουν οἱ ἄνθρωποι τοῦ σκότους «νιώθουν ἕνα βάρος στό στομάχι». Ὁ εὐσεβής καί μόνο μέ τήν παρουσία του ἀποτελεῖ ἔλεγχο γιά τόν ἀσεβή. Γι’ αὐτό οἱ ἀσεβεῖς σκέπτονται:
«Καταδυναστεύσωμεν πένητα δίκαιον, μὴ φεισώμεθα χήρας, μηδὲ πρεσβύτου ἐντραπῶμεν πολιᾶς πολυχρονίους.
Ἂς καταπιέσωμεν καὶ ἂς ἐκμεταλλευθοῦμε τὸν πτωχὸν δίκαιον. Ἂς μὴ λυπηθοῦμε τὴν ἀδύνατη χήρα, ἂς μὴ ἐντραποῦμε τὰ πολυχρόνια ἄσπρα μαλλιὰ τοῦ γέροντος.
ἔστω δὲ ἡμῶν ἡ ἰσχὺς νόμος τῆς δικαιοσύνης, τὸ γὰρ ἀσθενὲς ἄχρηστον ἐλέγχεται.
Ἡ δύναμίς μας ἂς εἶναι δι’ ἡμᾶς ὁ νόμος τῆς δικαιοσύνης μας, διότι ἡ ἀδυναμία ἀποδεικνύεται ἐπάνω εἰς τὰ πράγματα ἄχρηστος καὶ ἐπιβλαβής.
ἐνεδρεύσωμεν δὲ τὸν δίκαιον, ὅτι δύσχρηστος ἡμῖν ἐστι καὶ ἐναντιοῦται τοῖς ἔργοις ἡμῶν καὶ ὀνειδίζει ἡμῖν ἁμαρτήματα νόμου καὶ ἐπιφημίζει ἡμῖν ἁμαρτήματα παιδείας ἡμῶν·
Ἂς στήσωμεν ἐνέδρας καὶ παγίδας, διὰ νὰ συλλάβωμεν τὸν δίκαιον, διότι δὲν ἠμποροῦμεν νὰ τὸν χρησιμοποιήσωμεν, ὅπως θέλομεν. Ἐναντιώνεται εἰς τὰ ἔργα μας, μᾶς κατακρίνει μὲ δριμύτητα ὡς παραβάτας τοῦ θείου νόμου. Μᾶς δυσφημίζει χαρακτηρίζων ὡς ἐσφαλμένην τὴν ἀγωγήν μας καὶ τὴν νοοτροπίαν μας.
ἐπαγγέλλεται γνῶσιν ἔχειν Θεοῦ καὶ παῖδα Κυρίου ἑαυτὸν ὀνομάζει·
Αὐτοπροβάλλεται, ὡς ἐὰν αὐτὸς καὶ μόνος ἔχη γνῶσιν τοῦ Θεοῦ καὶ τοῦ θείου θελήματος, καὶ ὀνομάζει τὸν ἑαυτὸν του τέκνον καὶ δοῦλον τοῦ Κυρίου.
ἐγένετο ἡμῖν εἰς ἔλεγχον ἐννοιῶν ἡμῶν· βαρὺς ἐστιν ἡμῖν καί βλεπόμενος,
Ἔχει γίνει καθημερινὸς ἔλεγχός μας, τῆς νοοτροπίας καὶ τῆς συμπεριφορᾶς μας. Εἶναι βαρὺς καὶ ἀνυπόφορος καὶ ποὺ τὸν βλέπομεν μόνον.
ὅτι ἀνόμοιος τοῖς ἄλλοις ὁ βίος αὐτοῦ, καὶ ἐξηλλαγμέναι αἱ τρίβοι αὐτοῦ·
Διότι ἡ ζωή του δὲν εἶναι ὁμοία μὲ τὴν ζωὴν τῶν ἄλλων ἀνθρώπων. Διαφορετικοὶ οἱ δρόμοι καὶ οἱ τρόποι τοῦ βίου του.
εἰς κίβδηλον ἐλογίσθημεν αὐτῶ, καὶ ἀπέχεται τῶν ὁδῶν ἡμῶν ὡς ἀπὸ ἀκαθαρσιῶν· μακαρίζει ἔσχατα δικαίων καὶ ἀλαζονεύεται πατέρα Θεόν.
Ἐχομεν θεωρηθῆ ἀπὸ αὐτὸν ὡς κίβδηλα νομίσματα καὶ ἀπομακρύνεται ἀπὸ τοὺς δρόμους τῆς ζωῆς μας, σὰν ἀπὸ ἀκαθαρσίας. Θεωρεῖ μακαρίαν τὴν ζωὴν καὶ τὴν τελευτὴν τῶν δικαίων ἀνθρώπων καὶ ἀλαζονεύεται λέγων, ὅτι ἔχει πατέρα τὸν Θεόν.
ἴδωμεν εἰ οἱ λόγοι αὐτοῦ ἀληθεῖς, καὶ πειράσωμεν τὰ ἐν ἐκβάσει αὐτοῦ·
Λοιπόν, ἂς τὸν ὑποβάλωμεν εἰς δοκιμασίας καὶ ἂς ἴδωμεν, ἐὰν οἱ διακηρύξεις του αὐταὶ ἐκφράζουν τίς ἀληθινές πεποιθήσεις του. Ἂς θέσουμε εἰς δοκιμασίαν μέχρι καὶ θανάτου τὴν ζωήν του.
εἰ γὰρ ἐστιν ὁ δίκαιος υἱὸς Θεοῦ, ἀντιλήψεται αὐτοῦ καὶ ρύσεται αὐτὸν ἐκ χειρὸς ἀνθεστηκότων.
Διότι, ἐὰν ὁ δίκαιος αὐτὸς εἶναι, ὅπως ἰσχυρίζεται, υἱὸς τοῦ Θεοῦ, τότε ὁ Κύριος θὰ τὸν προστατεύση καὶ θὰ τὸν γλυτώση ἀπὸ τὰ χέρια τῶν θανασίμων ἐχθρῶν του.
ὕβρει καὶ βασάνω ἐτάσωμεν αὐτόν, ἵνα γνῶμεν τὴν ἐπικείκειαν αὐτοῦ καὶ δοκιμάσωμεν τὴν ἀνεξικακίαν αὐτοῦ·
Θὰ τὸν ὑβρίσωμεν, θὰ τὸν ἐξευτελίσωμεν, θὰ τὸν ὑποβάλωμεν εἰς βασανισμούς, διὰ νὰ ἴδωμεν τὴν ἠρεμίαν καὶ μακροθυμίαν του, διὰ νὰ ἐλέγξωμεν τὴν ἀνεξικακίαν του.
θανάτω ἀσχήμονι καταδικάσωμεν αὐτόν, ἔσται γὰρ αὐτοῦ ἐπισκοπή ἐκ λόγων αὐτοῦ.
Ἂς τὸν καταδικάσωμεν καὶ ἂς τὸν ἐκτελέσωμεν μὲ σκληρὸν καὶ ἐξευτελιστικὸν θάνατον καὶ τότε θὰ ἴδωμεν, ἂν πράγματι θὰ τὸν ἐπισκεφθῆ καὶ θὰ τὸν προστατεύση ὁ Θεός, ὅπως αὐτὸς ἰσχυρίζεται»[3] (Σοφ. Σολ. 2. 10-20)
Νά γιατί οἱ ἄνθρωποι τοῦ Θεοῦ διώκονται καί τελικά σταυρώνονται ἀπό τίς δυνάμεις τοῦ σκότους. Διότι δέν ἐντάσσονται στό ἐγκόσμιο διαβολικό σύστημα, στήν καθεστηκυία τάξη πραγμάτων. Δέν ἐξομοιώνονται, δέν ὁμογενοποιοῦνται, δέν συμφύρονται μέ τήν ἁμαρτία. Τό φωτεινό τους πρόσωπο, τά καθαρά τους μάτια, ἡ ἀδιάβλητη ζωή τους ἐλέγχουν τήν διαφθορά, τήν ἁμαρτία, τήν δαιμονοποίηση τῶν «προσκυνητῶν» τοῦ ἀντιχρίστου.
Νομίζουν οἱ ἄνθρωποι τοῦ κακοῦ ὅτι ἄν ἐξολοθρεύσουν τούς καλούς θά ἡσυχάσουν ἀπό τούς ἐλέγχους τῆς συνειδήσεώς τους καί θά ἠρεμήσουν. Ὅμως πλανῶνται οἰκτρά. Ἔτσι νόμιζε καί ὁ διάβολος γιά τόν Χριστό. Πίστευε ὅτι ὁδηγώντας Τον στόν σταυρό θά ἡσύχαζε μία γιά πάντα ἀπό Αὐτόν τόν Ἐνοχλητικό. Κάθε ἄλλο. Ὁ σταυρός ἦταν ἡ  μεγάλη ἧττα του. Διότι ἀκολούθησε ἡ ἀνάσταση τοῦ Θεανθρώπου.
Κατά τόν ἴδιο τρόπο καί ἡ σταύρωση τῶν μαρτύρων τοῦ Χριστοῦ δέν εἶναι παρά ἡ μεγάλη τους νίκη ἐνάντια στίς δυνάμεις τοῦ σκότους καί τῆς διαφθορᾶς. Ἡ ἀνάστασή τους, πού σίγουρα θά ἀκολουθήσει θά ἀποδείξει περίτρανα ὅτι ἔχουν τόν Δίκαιο Θεό μέ τό μέρος τους ἐνῶ οἱ ἀντίχριστες δυνάμεις θά συντριβοῦν. Μέχρι νά συντριβοῦν ὅμως ὁλοκληρωτικά ἄς μή θεωροῦνται ὅτι εὐημεροῦν.
Ἀντίθετα ἡ κακία ἔχει μέσα της ἕναν τεράστιο ἀριθμό ἀπό δηλητήρια καί δυστυχίες πού καθιστοῦν τή ζωή τοῦ ἁμαρτωλοῦ πραγματικά ἄθλια, βασανιστική καί ἀνυπόφορη.
Πολύ μεγάλος ὁ κατάλογος τῶν περιεχομένων τῆς κακίας.
Κάθε τί ἀπό αὐτά εἶναι καί ἕνα βάσανο τοῦ ἀμετανόητου ἀνθρώπου. Ἡ ἴδια ἡ κακία ἔχει μέσα της τήν τιμωρία.
Ὁ Θεός δέν μᾶς τιμωρεῖ ἀλλά μόνοι μας αὐτοτιμωρούμαστε.
Ἡ παράβαση τῶν ἐντολῶν τοῦ Θεοῦ ἔχει συνέπειες γιά τόν ἄνθρωπο.
Ὁ Θεός πού εἶναι ὁ Δημιουργός μας γνωρίζει καλλίτερα ἀπό τόν ὁποιοδήποτε καθώς καί ἀπό ἐμᾶς τούς ἴδιους γιά τό πῶς πρέπει νά ζήσουμε τό κάθε λεπτό τῆς ζωῆς μας ἐδῶ στή γῆ. Ὁ ταπεινός καί συνετός ἄνθρωπος ὑπακούει στά κελεύσματα-προτροπές-ὁδηγίες τοῦ Θεοῦ. Ὑπακούει, ὅπως ὑπακούει κάποιος στόν γιατρό του, πού τοῦ λέγει τί πρέπει νά κάνει γιά νά ἔχει σωματική ὑγεία.
Ἀντίθετα ὁ ὑπερφίαλος νομίζει ὅτι τά ξέρει ὅλα καί γιαυτό δέν ὑπακούει παρά μόνο στόν λογισμό του. Τό ἀποτέλεσμα γιαυτόν εἶναι πάντα αὐτοκαταστροφικό. Νομίζει ὁ ὑπερήφανος ἄνθρωπος, ἐμπιστευόμενος τή λογική του, ὅτι κάνει πάντα τό σωστό, ἀλλά συνήθως ἐκεῖνο πού κάνει εἶναι νά ἐπιτίθεται κατά τοῦ ἑαυτοῦ του.
Νά γιατί θρηνοῦμε καθημερινά μεγάλο πλῆθος σωματικῶν καί ψυχικῶν ἀνθρώπινων ἐρειπίων. Γέμισε ὁ κόσμος μέ ψυχολογικά ἄρρωστους, καταθλιπτικούς καί ἀνασφαλεῖς ἀνθρώπους.
Τό γεγονός αὐτό δέν εἶναι βεβαίως ἀποτέλεσμα τῆς τιμωρίας τοῦ Θεοῦ πού μόνο ἀγαθά δίδει.
Οὔτε ἀποτελεῖ ἐκδίκησή Του (βλάσφημο καί νά τό σκεφτοῦμε ἀφοῦ ὁ Θεός εἶναι ἀγάπη). Εἶναι ἀποτέλεσμα τῶν λανθασμένων ἐπιλογῶν μας.
Ἡ κακή χρήση τοῦ σώματος καί τῆς ψυχῆς μας, τά κατέστρεψε ἀμφότερα.
Ἡ παράχρηση καί κατάχρηση τῶν ὀντολογικῶν δυνατοτήτων μας μᾶς ἐκφαύλισε.
Ἡ,  στήν ἐκκλησιαστική γλῶσσα, καλουμένη ἁμαρτία μᾶς ὁδήγησε στόν θανάσιμο τραυματισμό τῆς ὕπαρξής μας. «Τά ὀψώνια (ἀποτελέσματα) τῆς ἁμαρτίας θάνατος» (Ρωμ. 6, 23) μᾶς διδάσκει ὁ ἀψευδής λόγος τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, πού εἶναι τό στόμα τοῦ Χριστοῦ.
Ἕνα πρᾶγμα μᾶς μένει: Ἡ εἰλικρινής μετάνοια. Ἄς βοήσουμε πρός τόν Θεόν: «Ἡμάρτομεν, ἠνομίσαμεν, ἠδικήσαμεν ἐνώπιον Σου». Ὁ Πολυεύσπλαχνος Κύριος δέχεται ὅλους τούς εἰλικρινῶς μετανοούντας καί τούς χαρίζει «τήν στολήν τήν πρώτην» ὅπως στόν ἄσωτο τῆς παραβολῆς. Ἡ πρώτη στολή εἶναι ἡ Θεία Χάρη τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος, ἡ Ὁποία μέ τήν μετάνοια καί τήν εἰλικρινῆ ἐξομολόγηση ἐπανενεργοποιεῖται. Ὁ Θεός εἴθε νά δώσει μετάνοια σέ ὅλους μας καί μάλιστα στούς διῶκτες τῆς Ἁγίας Του Ἐκκλησίας συμπεριλαμβανομένων καί τῶν διωκτῶν τοῦ σεβαστοῦ π. Ἐφραίμ καί τῶν πατέρων τῆς Ἱ.Μ. Βατοπεδίου.

[1] Ἁγίων Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου καί Μακαρίου τοῦ Νοταρᾶ, Φιλοκαλία τῶν Ἱερῶν Νηπτικῶν συνερανισθεῖσα παρά τῶν Ἁγίων καί Θεοφόρων Πατέρων, ἐν ᾗ διά τῆς κατά τήν πράξιν καί θεωρίαν ἠθικῆς φιλοσοφίας ὁ νοῦς καθαίρεται, φωτίζεται καί τελειοῦται καί εἰς ἥν προσετέθησαν τά ἐκ τῆς ἐν Βενετίᾳ ἐκδόσεως ἐλλείποντα κεφάλαια τοῦ μακαρίου Πατριάρχου Καλλίστου, ἔκδοσις Ε΄, ἐκδοτικός οἶκος «Ἀστήρ», Ἀλ. καί Ἐ. Παπαδημητρίου, Λυκούργου 10-Ἀθῆναι, 1982 (στό ἑξῆς: Φιλοκαλία),τόμος Α΄, ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ, ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΗΘΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΕΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΙΣ ΡΟ΄σελ. 5: «Οἱ ἀπαίδευτοι καί ἰδιῶται, γελοῖον τούς λόγους λογίζονται καί οὐ θέλουσιν αὐτῶν ἀκούειν, ἐπειδή ἐλέγχεται αὐτῶν ἡ ἀπαιδευσία καί θέλουσι πάντα ὁμοίους αὐτοῖς ὑπάρχειν· τόν αὐτόν τρόπον καί οἱ ἀκόλαστοι τόν βίον καί τούς τρόπους, χείρονας αὐτῶν ἅπαντας σπουδάζουσιν εἶναι, τό ἀνέγκλητον ἑαυτοῖς, ἐκ τοῦ πλήθους τῶν κακῶν θηρᾶσθαι νομίζοντες· ἀπόλλυται καί θολοῦται ἡ ἄτονος ψυχή ὑπό τῆς κακίας, ἐχούσης ἐν αὐτῇ ἀσωτείαν, ὑπερηφανίαν, ἀπληστίαν, ὀργήν, προπέτειαν, λύσσαν, φόνον, ὀδυρμόν, φθόνον, πλεονεξίαν, ἁρπαγήν, πόνον, ψεῦδος, ἡδονήν, ὄκνον, λύπην, δειλίαν, νόσον, μῖσος, μέμψιν, ἀδυναμίαν, πλάνην, ἄγνοιαν, ἀπάτην, λήθην Θεοῦ· διά τούτων καί τῶν ὁμοίων τούτοις τιμωρεῖται ἡ ἀθλία ψυχή ἡ χωρίζουσα ἑαυτήν τοῦ Θεοῦ».

Αν ο Εφραίμ ήταν Μουφτής θα τον συλλάμβαναν;

 

Πηγή : Ας μίλήσουμε επιτέλους
Παραμονές λοιπόν της μεγαλύτερης γιορτής της Ορθοδοξίας, δηλαδή παραμονές των Χριστουγέννων, το Ελληνικό κράτος αποφάσισε ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να κινήσει τις διαδικασίες του. Βγήκε λοιπόν μια δικαστική απόφαση για την προφυλάκιση του Ηγούμενου (δεν ενδιαφέρει εδώ το ποιος είναι και πως λέγεται) της μεγαλύτερης ίσως Μονής της χώρας και ταυτόχρονα η Εκτελεστική Εξουσία έσπευσε παραμονή των Χριστουγέννων να εξασκήσει όλη τη νόμιμη βία της, προκειμένου να εκτελεστεί η προφυλάκιση. Υπενθυμίζουμε ότι ο κ. Εφραίμ τις προηγούμενες ημέρες είχε επαφές στην Μόσχα με την κορυφή της εκεί Ορθόδοξης Εκκλησίας και με τον ίδιο τον Πούτιν και φυσικά επέστρεψε πίσω στη χώρα, εν μέσω διεξαγωγής της ποινικής του δίωξης.

Δεν είμαστε θρησκόληπτοι, ούτε διαθέτουμε στοιχεία υπέρ ή κατά του κ. Εφραίμ, ούτε στρεφόμαστε εναντίον κάποιας θρησκείας, αλλά αναρωτιόμαστε: Εάν ετύγχανε στη θέση του κ. Εφραίμ να ήταν κάποιος Μουφτής ή κάτι ανάλογο…. με το αξίωμα του Εφραίμ για τους μουσουλμάνους, θα έδειχνε η ελληνική πολιτεία τον ίδιο ζήλο και την αντίστοιχη γενναιότητα παραμονή του Ραμαζανιού; Κάτι μας λέει ότι δεν θα το αποτολμούσε.

Με άλλα λόγια, πιστεύουμε ότι θα έπρεπε οι δημόσιες αρχές να είναι λίγο πιο προσεκτικές σε σχέση με τον συμβολισμό που εκπέμπουν ορισμένες ενέργειές τους, όπως αυτή παραμονή της μεγαλύτερης γιορτής της Ορθοδοξίας, ενώ δεν εκπέμπουν άλλες σε σχέση με διώξεις πολιτικών προσώπων.

Όταν όμως μια θρησκεία έχει υποστεί μεγάλη διάβρωση στα μάτια των πιστών της (ανεξάρτητα του ποιος φταίει), τότε και η αντίστοιχη κοινωνική ομάδα ή ο αντίστοιχος λαός έχουν τελειώσει ιστορικά. Ας μην το ψάχνουμε άλλο…

Πηγή
Σχόλιο ιστολογίου: Συνεχίζοντας το σκεπτικό, αναρωτιόμαστε: Εάν ο Εφραίμ ήταν τούρκος πράκτορας, εάν ήταν διαπιστωμένα άνθρωπος που λειτούργησε με την Άγκυρα συνεργαζόμενος με τις εκεί υπηρεσίες και μυστικές υπηρεσίες, εάν προσπαθούσε να ανατρέψει το κλίμα εσωτερικής ασφάλειας και ειρήνης σε μία περιοχή της Ελλάδας, τότε θα είχε συλληφθεί;Η απάντηση, δυστυχώς, ήδη υπάρχει. Όχι, δεν θα είχε συλληφθεί. Αφού όλα τα παραπάνω ήδη γίνονται από συγκεκριμένους επώνυμους τουρκοπράκτορες στη Θράκη, από μίσθαρνα του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, που δρουν ανεξέλεγκτα και επιχειρούν στο να δημιουργήσουν και να πυροδοτήσουν ένα ακραίο κλίμα τουρκικού εθνικισμού.
Όχι, λοιπόν. Εάν ο ηγούμενος Εφραίμ λειτουργούσε κατά των εθνικών συμφερόντων της Ελλάδας, δεν θα είχε συλληφθεί, αλλά όλως παραδόξως οι κυβερνήσεις θα συνεργαζόντουσαν μαζί του και δεν θα του έκαναν ποτέ ούτε ένα σχόλιο για την παράνομη και άκρως επικίνδυνη δραστηριότητά του. Εάν ήταν, μάλιστα, και βουλευτής, δεν θα τολμούσαν να θέσουν καν θέμα άρσης της ασυλίας του και αποπομπής του από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Οι "ηγέτες" μας είναι ιδιαίτερα ισχυροί και διαθέτουν υψηλό σθένος, όταν αντιμετωπίζουν Έλληνες στο φρόνημα πολίτες